ul. Bohaterów 7

Paweł Solarski - ZnanyLekarz.pl
Logo gabinetu rehabilitacji HUMANUS
Masaż punktowy kręgosłupa

Masaż przy użyciu bańki chińskiej wykorzystuje podciśnienie powstałe pod bańką które zasysa skórę i tkanki głębiej leżące. Pobudza miejscowe krążenie krwi, działa silnie przekrwiennie i rozgrzewająco.

Zalecany jest przy: bólach mięśniowo-powięziowych oraz zaburzeniach limfatycznych.

Masaż bańką chińską

Masaż mięśniowo-powięziowy Rzeszów

Masaż głęboki oddziałuje na głębsze warstwy mięśni  i powięzi. Polega na powolnych i precyzyjnych ruchach o sile dopasowanej do poziomu napięcia tkanek.

Podstawowymi techniki są: ruchy rozciągające, praca   w bruzdach mięśniowych oraz ruchy w poprzek włókien mięśniowych.

Celem masażu tkanek głębokich jest rozluźnienie napięć mięśniowo-powięziowych oraz zniwelowanie punktów spustowych.

Masaż głęboki

Masaż stawów

Masaż klasyczny jest najpopularniejszą formą masażu  wykorzystującą techniki takie jak: głaskanie, rozcieranie, ugniatanie, oklepywanie oraz wibrację.

Masaż klasyczny: rozluźnia i uelastycznia tkanki, poprawia ruchomość stawów, niweluje ból oraz przeciwdziała obrzękom.

Masaż klasyczny

Masaż leczniczy

Masaż kregosłupa

Masaż leczniczy polega na manualnym oddziaływaniu na tkanki organizmu takie jak: skóra, mięśnie oraz struktury powięziowe. Masaż posiada działanie przeciwbólowe, rozluźniające i zmniejszające napięcie tkanek.

Najczęściej wymieniane wskazania do stosowania masażu leczniczego to: schorzenia narządu ruchu oraz zmiany pourazowe i przeciążeniowe takie jak: zespoły bólowe kręgosłupa, rwa barkowa, zmiany zwyrodnieniowe stawów, sztywność karku, uczucie napięcia mięśniowego.

Masaż